Showagent

Opdag Studio A, B og C: Vores tre skræddersyede dansestudier, designet til at opfylde alle dine dansebehov. Uanset om du er professionel danser eller nybegynder, har vi det perfekte lokale til dig. Alle lokaler har lydanlæg med minijackstik og bluetooth så du kan afspille direkte fra din telefon, tablet eller computer.

Studio A: Med sine 100 kvadratmeter, dansevinyl og spejle er dette lokale ideelt til enhver dansestil – fra moderne dans til street og stepdans. Book nu for kun 230 kr/timen.

Studio B: På 85 kvadratmeter tilbyder dette lokale spejle og et dansevenligt klikgulv, ideelt til større grupper eller øvede dansere, til en pris af 225 kr/timen.

Studio C: NYHED!! Nyt studio!!! På 85 kvadratmeter tilbyder dette lokale spejle og et dansevenligt klikgulv, ideelt til større grupper eller øvede dansere, til en pris af 225 kr/timen.

Nem og fleksibel booking: Bliv medlem for kun 50 kr/året uden bindingsperiode, og book dit foretrukne lokale online med et par klik. Nyd friheden til at træne når du vil, understøttet af vores enkle og sikre bookingproces.

Når du har betalt, vil du modtage en e-mail med din engangskode. Koden virker 30 minutter før din booking.

Beliggenhed og kontakt: Find os på Bogholder Alle 40 i Vanløse, kun en kort gåtur fra Vanløse Station. Har du spørgsmål? Vores dedikerede team står klar til at hjælpe dig på telefon (+45) 70 20 07 06 eller via e-mail på studios@showagent.dk.

Hvad siger vores gæster? Vi er stolte af vores rene og indbydende lokaler, og feedbacken fra vores gæster taler for sig selv. Kom og oplev Showagent Dance Studios forskel.

Book dit lokale online i dag, og tag det første skridt mod din danse drøm hos Showagent Dance Studio!

BOOKING OG LEJE BETINGELSER

1. Accept af disse bookingvilkår og betingelser indebærer en juridisk aftale mellem Showagent Studios og kunden. Hvis kunden ikke accepterer betingelserne, kan denne ikke bruge Showagent Studios. Med kunden betyder den person der har bekræftet bestillingen, enten på vegne af sig selv, et firma, en forening eller lignende.
  2. Annullering/ændring af booking.

Annullering eller ændring kan gøres gratis frem til 8 dage før starten af bookingen. Hvis bookingen afbestilles eller ændres indenfor 7 dage før starten af bookingen, vil kunden blive opkrævet 50% af den aftalt samlede pris. Hvis bookingen afbestilles eller ændres indenfor 48 timer før starten af bookingen, vil kunden blive opkrævet på det fulde lejebeløb.

Ovenstående gælder ikke for de faste lejere hos Showagent Studios, da disse har indgået en separat og længerevarende aftale.

1. Medmindre andet er aftalt, skal kunden betale det fulde lejebeløb forud før de kan få adgang til lokalerne.
  2. Kunden er ansvarlig for at overholde den aftalte tid. Overskrides den bookede tid, vil kunden blive opkrævet for hver påbegyndt time.

230 kroner/time for Studio A

225 kroner/time for Studio B

225 kroner/time for Studio C

Kunden er derudover ansvarlig for at kun benytte sig af det bookede lokale. Såfremt kunden benytter sig af et andet lokale, end det bookede, vil kunden blive opkrævet for begge lokaler. Vi gør opmærksom på at der er videoovervågning i fællesarealerne.

1. Er du den sidste der forlader Showagent Studios er du ansvarlig for at lukke hoveddøren og sikre at den er låst. Hvis dette ikke bliver gjort kan det resultere i en bøde på 350 kroner til den som står for lejen af lokalet.
  2. Efter brug af lokalerne er det nødvendigt at man rydder op efter sig og sine elever, da andre skal kunne benytte lokalerne umiddelbart efter og til tiden. Overholdes dette ikke kan det medføre et lejetillæg på 500 kroner for oprydning samt rengøring. Lejeren sikrer at lokalet, udstyret samt fællesarealerne bliver afleveret i den stand man fandt det. Lejeren er ansvarlig for eventuelle skader på lokaler og udstyr som opstår under bookingen.

Salen skal fejes efter brug. Koste, fejebakker samt andre rengøringsprodukter, er at finde i kosteskabet i caféen, ved siden af gæste køleskabet. Gulve samt borde tørres af hvis disse er blevet beskidte i løbet af den lejede periode.

Der er ikke tilladt at bruge udendørs sko i danselokalerne.

1. Brug af garderober er på eget ansvar. Showagent Studios kan ikke påtage sig ansvar for rekvisitter, personlige ejendele og lignende.
  2. Caféen kan benyttes til pauser i løbet af din booking, samt 30 minutter før og 30 minutter efter din booking. Service til fri benyttelse findes i skufferne, og sættes i opvaskemaskinen efter brug. Medbragte madvarer kan opbevares i gæstekøleskabet, men skal fjernes efter afsluttet booking.
  3. Bad og toilet findes til fri afbenyttelse i pauser, samt 30 minutter før og 30 minutter efter din booking.​
  4. Det er ikke tilladt at medbringe eller nyde tobak, alkohol eller narkotika i Showagents Studios. Hvis dette ikke overholdes, kan det medføre bortvisning samt øjeblikkelig opsigelse af medlemskab, uden refusion. Rygning foregår ude på vejen.
  5. Der er 3 timers parkering i området i hverdagene, og gratis i weekenderne – dog ikke i gården på Bogholder Allé 40. DETTE ER PRIVAT PAKERING og kan medføre bøder hvis du ikke har gyldig tilladelse.

Vi gør opmærksom på at der er video overvågning i fællesområderne, dog ikke i omklædningsrummene.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til Showagent Studios.

mail: studios@showagent.dk